پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 119877
جانشين سياسي چه کسي مي شود؟
تاریخ انتشار : 1393/09/29 13:19:09
نمایش : 1327
با توجه به طولاني شدن دوره حبس حميدرضا سياسي مدير عامل باشگاه پرسپوليس برکناري وي از اين سمت تقريبا قطعي شده و گزينه هايي نيز براي اين پست مطرح شده است.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، مديرعامل پرسپوليس بازداشت شده ، به زندان رفته و نمي تواند با وثيقه از زندان بيرون بيايد . اين اتفاقي است که از بعد ازظهر شنبه دو هفته پيش ذهن اکثر پرسپوليسي ها را به خود مشغول  کرده است.

در ابتدا تمام مسئولين پرسپوليس آزادي مدير عامل را خيلي نزديک مي ديدند و در مصاحبه هاي خود برکناري وي را کاملا تکذيب مي کردند.اما با طولاني شدن حبس حميدرضا سياسي و با توجه به شرايط حساس پرسپوليس در اين روزها حالا برکناري وي کاملا مسجل شده است و گزينه هايي هم کم و بيش مطرح مي شود.

رويانيان يکي از گزينه هايي است که اين روزها توسط رسانه ها از همه بيشتر مطرح مي شود اما با نگاهي عمقي متوجه ميشويم با وجود شکاف بزرگي که بين رويانيان و وزارت ورزش وجود دارد اين گزينه تقريبا منتفي است.

 

 

 

حبيب کاشاني را نيز با نگاهي به اتفاقات تيم ملي اميد در اين روزها و استعفايش و با توجه به اينکه آخرين قهرماني پرسپوليس در ليگ نيز به دوران مديريت کاشاني بر ميگردد مي توان يکي از گزينه هاي احتمالي دانست.

 

 

 

اما يکي از جدي ترين گزينه ها را بايد محمد دادکان دانست.دادکان که دوره ي مديريت موفقي در فوتبال ايران داشته و شايد هم بتوان گفت با هئيت مديره پرسپوليس کمترين اختلاف را نسبت به بقيه دارد و يک گزينه مناسب براي پرسپوليس تلقي مي شود.

اما مسئله ي مهمي که نبايد به سادگي از کنار آن بگذريم ارثي است که سياسي از خود براي مدير بعدي و البته مهم تر از همه براي پرسپوليس به جا گذاشته است.

که يکي از آنها بدهي چند ميلياردي علي دايي است که با سليقه ي شخصي آقاي سياسي برکنار شد و حالا کادر مديريتي بعدي بايد با يک طلبکار قبراق و سرپنجه مثل علي دايي کنار بيايد.

 

 

 

اما سوال اصلي که در اين بين به وجود مي آيد اين است که تا کي قرار است پرسپوليس را به رهگذرها بسپارند تا هر کس هر کاري دلش خواست در آن انجام بدهد و ميراث پردردسرش را براي بقيه بگذارد؟

 
کد مطلب:590 پ
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html